Serwis
Doskonałe wsparcie od samego początkuNaszym celem jest oferowanie optymalnych usług dotyczących Państwa urządzeń produkcyjnych. Dlatego przygotowaliśmy kompleksowy, szyty na miarę pakiet obsługi serwisowej i wsparcia. Nasze usługi w dobrze znanej już jakości Hosokawa Alpine opierają się na wieloletniej, udanej współpracy z naszymi klientami i są nieocenionym elementem umożliwiającym utrzymanie funkcjonalności i najwyższego stopnia dostępności Państwa instalacji.
Service nonstop
vollumfassend, modular, effizientMit Hosokawa Alpine Blueserv sichern Sie sich einzigartige Wettbewerbsvorteile und bestimmen dabei selbst, in welchem Umfang und in welchen Intervallen Sie unser Service-Angebot nutzen möchten. Neben der Hardware-Modernisierung und Instandhaltung optimieren wir selbstverständlich auch sämtliche Software- und Steuerungs-Komponenten nach Maß. Und lösen damit das Hosokawa Alpine Blueserv Leistungsversprechen bedingungslos ein: It works.
Dzięki naszemu szerokiemu asortymentowi części zamiennych, utrzymujemy wysoką gotowość operacyjną Państwa instalacji i niskie koszty związane z awariami. Nie ma znaczenia, czy jest to nowa maszyna, czy instalacja, która działa od dziesięcioleci. O ile wyprodukowano ją w Hosokawa Alpine, jest warta naprawy!
- Ekspresowe dostarczanie części zamiennych
- Długotrwała dostępność części zamiennych
- Wsparcie telefoniczne i usługi doradcze
- Serwis naprawczy w zakładzie lub na miejscu
Sercem linii do produkcji folii wydmuchiwanej jest głowica wydmuchowa. Ważnym czynnikiem jakości przy produkcji folii jest delikatne i gruntowne czyszczenie głowic wydmuchowych. Pozwala to wydłużyć okresy eksploatacji i utrzymać jakość folii na niezmiennie wysokim poziomie.
Korzystając z serwisu głowicy wydmuchowej, oferowanego przez firmę Hosokawa Alpine, zabezpieczą Państwo produktywność i jakość folii poprzez:
- delikatne czyszczenie
- naprawy wykonywane przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
- wynajem głowic wydmuchowych na czas czyszczenia
- serwis na miejscu
Jesteśmy tu dla Ciebie. Doradzamy telefonicznie lub na miejscu, odpowiadamy na pytania i oferujemy szybkie i kompetentne wsparcie w przypadku wystąpienia problemów. Opracowujemy skuteczne rozwiązania w ścisłej współpracy z klientami. Stosujemy najnowocześniejsze technologie, aby zapewnić maksymalną produktywność Państwa instalacji.
- Wsparcie telefoniczne i usługi doradcze
- Konserwacja / Umowy w zakresie prac konserwacyjnych
- Modernizacja instalacji
- Utrzymanie techniczne i przeglądy
Gdy pojawiają się problemy z maszyną, należy działać szybko. Dzięki naszemu wsparciu on-line, uzyskasz skuteczną i natychmiastową pomoc.
- Natychmiastowe wsparcie w przypadku problemów z maszyną poprzez bezpośredni, zdalny dostęp online
- Dzięki nowoczesnej technologii zdalnej konserwacji łączymy się bezpośrednio z Państwa maszyną
- Nasi eksperci mogą przeglądać komunikaty o błędach, parametry produkcyjne i ustawienia maszyny
- Identyfikacja wadliwych komponentów, wykrywanie i korygowanie błędów
- Uniknięcie kosztów naprawy na miejscu
- Minimalny czas przestoju maszyny