Rozwiązania zdalne

szybkie, elastyczne i oszczędzające czas

Technologie cyfrowe poszerzają zarówno Twoje, jak i nasze możliwości ‒ nie tylko w zakresie serwisu, ale także inżynierii systemów.

 

Cyfrowe śledzenie testów w naszych centrach testowych

Udział na żywo ‒ bezpośrednio z miejsca pracy

Testy przeprowadzane w ośrodkach testowych Alpine można śledzić na żywo za pośrednictwem połączenia wideo: od spotkania w sali konferencyjnej, przez sterowanie systemem, po wgląd w testowany system. Dowiedz się więcej o naszych centrach testowych i cyfrowym śledzeniu testów​​​​​​​.

 

Remote FAT (Factory Acceptance Test)

Wszystko pod kontrolą

Odbiór fabryczny systemu może odbywać się z dowolnego miejsca na świecie za pośrednictwem wideokonferencji. Korzystając z naszych rozwiązań w zakresie kamer mobilnych, możesz dokładnie przyjrzeć się komponentom i wymienić pomysły z inżynierami.

 

Wsparcie online podczas rozruchu i odbioru

Skutecznie połączone w sieć

Nasi inżynierowie automatyzacji i procesu w pierwszej kolejności sprawdzają funkcjonalność poszczególnych komponentów systemu. Następnie analizują interakcję między komponentami systemu a jednostką sterującą. Po kolejnym teście funkcjonalnym system zazwyczaj uznaje się za gotowy do pracy. Ostatnim etapem jest przekazaniem w pełni funkcjonalnego systemu klientowi, który przejmuje odpowiedzialność za system. W zależności od umowy usługa może obejmować dodatkowy test wydajności (pojemności, czasu trwania, charakterystyki produktu, itp.).

Poszczególne etapy uruchomienia można realizować za pośrednictwem naszego wsparcia online: wspólnie z Tobą zaplanujemy zdalny rozruch, a Ty możesz korzystać z wiedzy naszego personelu za pośrednictwem innowacyjnych narzędzi ‒ przez całą dobę i w każdym miejscu na świecie.

 

Zdalny test SAT (Site Acceptance Test)

Zgrany zespół

Procedura rozruchu została zakończona i opisana w szczegółowej dokumentacji. 
Nasi inżynierowie łączą się z Twoim specjalistycznym personelem za pośrednictwem wideo, by wspólnie przeprowadzić zdalny odbiór.

 

Zdalny serwis

Wspieraj swój specjalistyczny personel fachową wiedzą ‒ na miejscu, na całym świecie, przez całą dobę

Blueserv zapewnia kompleksową obsługę serwisową. Skorzystaj z naszych kompleksowych usług serwisowych, aby aktywnie zapobiegać awariom i szybko usuwać błędy.
W ten sposób oszczędzasz koszty i własne zasoby!

  • W przypadku problemów technologicznych
    Czas realizacji płatnej usługi można skrócić, ponieważ rozwiązywanie problemu wymaga jedynie dostępu ad hoc do Twojego systemu. Dane systemowe to wszystko, czego potrzebujemy, by usunąć problem.
  • W razie problemów mechanicznych
    Nasz zespół obsługi zdalnej może zdalnie wykryć uszkodzenie systemu. Sposób rozwiązania problemu ustala się indywidualnie dla każdego przypadku.
  • Serwis elektryczny
    Twój elektryk, pracujący na miejscu w zakładzie, może liczyć na pomoc naszych ekspertów,  na przykład za pośrednictwem okularów danych i połączenia wideo.
  • Szkolenia online
    Szkolenie dotyczące Twojego systemu można przeprowadzić online, przy użyciu narzędzi cyfrowych, takich jak okulary danych.

Twój kontakt

Podaj nam swoją branżę i skąd pochodzisz.