Blueserv ‒ zdalny serwis

kontroluje i myśli razem z Tobą

Hosokawa Alpine to nie tylko niezawodna, dobrze zaprojektowana technologia systemowa o stabilnej wartości, ale także wyjątkowa obsługa serwisowa. Za pośrednictwem zdalnego serwisu można przeanalizować ustawienia procesu i działanie instalacji, by w razie potrzeby zapobiec ewentualnym awariom lub ograniczyć ich skutki. Efektem tych działań jest optymalizacja zarówno jakości, jak i wydajności. Przekłada się to na znaczną oszczędność kosztów, czasu i nerwów. W ramach usłudze zdalnej BLUESERV oferujemy nową, atrakcyjną usługę: wsparcie optymalizacji procesów rozszerzone o rozwiązanie cyfrowe.
Nasi specjaliści serwisowi mają możliwość dostępu online do wszystkich istotnych danych pomiarowych. W ten sposób mogą wykrywać nieprawidłowości i na ich podstawie opracowują zalecenia dotyczące optymalizacji produkcji.

To Ty decydujesz, kto ma dostęp do danych Bezpieczeństwo danych jest najważniejsze

Aby realizować usługę zdalną, w panelu sterowania systemu należy zainstalować rejestrator danych. Urządzenie to w sposób ciągły rejestruje dane procesowe systemu i przesyła je do Hosokawa Remote Service. To Ty decydujesz, kto ma dostęp do danych! Nasi inżynierowie serwisowi będą pobierać, analizować i oceniać dane z Twojego systemu tylko za Twoją zgodą. Usługa zdalna jest zatem równie bezpieczna, co tradycyjny serwis.

Najważniejsze korzyści:

  • Optymalizacja procesów poprzez analizę danych procesowych
  • Zdalne wsparcie przy przezbrojeniu linii produkcyjnej
  • Bez czasochłonnych wizyt specjalisty serwisowego
  • Szybka pomoc w przypadku usterek systemu
  • Niższe koszty serwisu
  • Nasi eksperci są w stanie prognozować przyszłe zdarzenia na podstawie zarchiwizowanych danych procesowych
  • i w ten sposób zoptymalizować działanie Twojego systemu
  • Podłączenie rejestratora CBM w celu bardziej efektywnego planowania procedur konserwacyjnych
Download
Broszura Remote Service
Download

Twój kontakt

Podaj nam swoją branżę i skąd pochodzisz.